De bedrijven brengen meer dan 1.000 digitale voetbalschoenen uit die compatibel zijn met run-to-earn en in aanmerking komen voor beloningen in de echte wereld.

STEPN NFT voetbalschoen met Atlético Madrid.

Web3 lifestyle app STEPN brengt een NFT sneakers collectie uit in samenwerking met de Spaanse voetbalclub Atlético Madrid en crypto exchange WhaleFin.

De nieuwe digitale voetbalschoenen bieden meer nut voor zowel STEPN-gebruikers als voetbalfans. De sneakers zijn compatibel met het run-to-earn spel van de app, en eigendom zal ook exclusieve toegang bieden tot fysieke Atlético Madrid merchandise, in-person wedstrijden en WhaleFin airdrops.

Sterke groei Solana fitness applicatie.

STEPN heeft het afgelopen jaar zijn op Solana gebaseerde fitness applicatie laten groeien en rapporteerde een winst van $122,5 miljoen in het tweede kwartaal. De NFT-sneakers die nodig zijn voor het spelen van wedstrijden worden verhandeld tegen een bodemprijs van 1,58 SOL, ongeveer 65 USD.

“Door dergelijke prestigieuze samenwerkingen creëren we win-win partnerships voor partner merken en ook de gebruikers door middel van real-world beloningen en extraatjes,” vertelde Chief Marketing Officer Shiti Ragosti.

Web3 en meer partnerschappen.

STEPN realiseert ook zijn missie om de wereld van Web3 naar bredere sportgemeenschappen te brengen door deze samenwerkingen en partnerschappen die meer gebruikers onboarden.”